Friday 24 September 2010

Selvlaget ørepynt

Etter mitt første møte med verktøy for smykkelaging da jeg laget mine første maskemarkører i sommer ble jeg såpass inspirert at jeg etterhvert satte meg ned og bestilte litt perler og utstyr fra ebay. Igår fikk jeg endelig testet det ut, og det var gøy! Jeg kjøpte noen glasshjerter som bare måtte få bli til ørepynt, og heldigvis hadde jeg vett nok til å bestille noen sølvkroker til ørepynt i samme slengen. Jeg er strålende fornøyd med resultatet, og gleder meg til å bruke dem!

Jeg laget også fire sett maskemarkører - men jeg mangler gode bilder av noen av dem, så de må få et eget innlegg etterhvert når jeg har funnet ut av fototeknikken.



This summer I had my first go at using jewellery-making equipment, when I made my first stitch markers. I got very inspired by this, and ended up ordering some beads and bits and pieces for jewellery making from ebay. Yesterday I finally got to test it out, and it was a lot of fun! I had some glass heart-shaped beads that I just had to make into earrings, and luckily I remembered to order some silver hooks for earrings too, just in case... I'm very pleased with the result, only looking forwar to wearing them now! 

I also made four sets of stitch markers, but I'm struggling to get good photos of them - they'll get their own post when I've got my photos sorted!


1 comment:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails