Sunday 26 September 2010

Nye maskemarkører



Etter at jeg endelig fikk bestilt litt perler og utstyr for å lage maskemarkører måtte jeg jo såklart lage noen flere. Jeg laget fire par i slengen, og det blir nok flere etterhvert - har fortsatt perler jeg ikke har "prøvd" ut ennå, og ideer til mange variasjoner... Blir nok en ny bestilling på mer perler etterhvert også, spesielt etter at jeg oppdaget hvor lett det plutselig var å lage fine øredobber selv. Maskemarkører er morsomt å lage, men det er litt begrenset hvor mange man trenger selv, så da er det greit å kunne bruke utstyret til litt annet også. Om disse markørene her går i min egen samling, til gaver, eller til salg på julemarked får vi nå se, men enn så lenge koser jeg med å lage dem! 

 
After I finally got down to order the tools needed to make some more stitchmarkers, I made some new sets. I made four pairs that evening, and I'm sure I will make some more later - I still have beads I haven't tried out, and ideas for new combinations and variations. I'll probably order some more beads too, especially as it turned out to be fun and easy to make my own earrings. It's fun to make stitch markers, but there's a limit to how many I need for myself, which means it nice to be able to use the tools for something else too. Whether these stitch markers will end up in my own collection, as gifts or at a sales booth at a christmas market time will show. In the meantime - I'll probably make some more!










 . 

2 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails