Monday 19 July 2010

Candles with a personal touch

eg har lenge hatt lyst til å lære meg teknikken med å dekorere kubbelys selv. Jeg har lest på nettet hvordan folk gjør det, men mitt første forsøk selv ble sånn midt på treet - ok, men det var liksom ikke helt "rett". Men på fredag var jeg på "opplæring" hos en venninne - og plutselig går ting så meget bedre... Det er lett å bli litt "hekta" - er jo så mye fint man kan gjøre og ideene strømmer på...
Dette er også en super ting å gjøre på en "hobbykveld" - det var veldig koselig å sitte rundt bordet og prate og dekorere lys - og ikke minst er det alltid kjekt å lære nye hobbyteknikker!




For quite a while I have wanted to try out decorating candles, after reading about the technique online. My first attempt turned out ok, but not great, and I was not completely happy with it... But last friday a friend of mine taught me how to do it properly, and the result was much better... You can easily be a bit "hooked" on this - it's so much fun trying out new "designs" and there's just so many ideas that needs to be tried out... 
This is also a very nice thing to do for a "hobby night" with friends - it's an easy and fun thing to do while chatting - and of course it is always nice to try out new hobbies and techniques!

1 comment:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails