Monday 8 November 2010

Mobil-pose

Jeg liker ikke riper i mobilen, og er flittig bruker av hjemmelaget etui til mobiltelefonen. Da jeg nylig fikk ny jobbtelefon laget jeg etui til den også - i nytt "design" og variant. Denne ble jeg veldig fornøyd med noen ting på, mens jeg savnet noe fra den "gamle" versjonen. Dermed måtte jeg jo bare sette igang med en til, og her er resultatet.  Målene er ca 7cm x 13.5cm, og den kan nok strekkes litt i begge retninger etter behov. 
Blir nok et par til etterhvert som jeg finner tid innimellom alt det andre som fyller dagene mine... for disse tenker jeg er supre å ha på lur til impulsgaver, eller for salg om anledningen byr seg :)



I really don't like getting scratches on my mobile phone, and I'm always using my own homemade mobile phone pouch. It's kept my phone nice and clean for almost four years now - and I can't do without it. When I got a new mobile phone for work I made a similar pouch, but with a different design. I really liked some things about it, but it also had some weaknesses. The result was that I just had to make another, improved version, and here's the result. The pouch measures around 7cm x 13.5cm, and can probably be stretched a bit in both directions if needed. I'll probably make a few more of these when I find time for it  - I'm sure these will turn handy as gifts, or maybe even for sale if the occasion presents itself :)

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails